مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 12:102020-07-26اجتماعي

طراحی سمن های دانش آموزی برای کسب تجربه در حوزه مشارکتهای اجتماعی


معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور در نشست گفتگوی هفته که در محل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: ظرف سه چهار سال گذشته نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان با عنوان طرح نماد به عنوان بستر اصلی همکاری وزارت آموزش و پرورش با سازمان امور اجتماعی قرار .

- معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور در نشست گفتگوی هفته که در محل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: ظرف سه چهار سال گذشته نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان با عنوان طرح نماد به عنوان بستر اصلی همکاری وزارت آموزش و پرورش با سازمان امور اجتماعی قرار گرفت که کار نوآورانه و زیرساختی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تقی رستم وندی با تاکید بر لزوم داشتن یک نظام مراقبت اجتماعی در کشور ابراز امیدواری کرد که این نظام به مرحله ای از بلوغ و کمال برسد که در دولت های آینده این ریل گذاری استمرار یابد.

رییس سازمان امور اجتماعی اظهار کرد: متاسفانه به رغم تحول مثبت در این زمینه، دستگاههایی که می بایست معین وزارت آموزش و پرورش باشند، نتوانستند هم پای این تحول حرکت کنند.

همانطور که اعلام شد غربالگری و سنجش سلامت روان دانش آموزان انجام شد اما خدمات مشاوره، روانشناختی و خدمات اجتماعی ازطرف نهادهایی که مکمل این طرح بودند، یا ضعیف بود و یا اصلا صورت نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سمن های دانش آموزی برای کسب تجربه در حوزه مشارکتهای اجتماعی

طراحی سمن های دانش آموزی برای کسب تجربه در حوزه مشارکتهای اجتماعی