مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 11:102020-07-26سياسي

هم صدایی اصلاح طلبان با رسانه های غربی : محرم را تعطیل کنید


در روزهای اخیر اصلاح طلبان در اظهارنظرهای مختلف به دنبال ایجاد دوگانگی سلامت و عزاداری و تعطیلی جلسات محرم هستند که به گفته آیت الله میرباقری دلیلش آن است این مجالس را مانع پیشرفت خود می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، شیوع موج دوم ویروس کرونا در ایران با توجه به در پیش بودن ماه محرم همراه شده است.

دین اسلام، اجباری برای عزاداری تعیین نکرده است ابتدا آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی، یک عضو مجلس خبرگان رهبری 4 مردادماه در این باره اظهار داشت: مردم ایران به دلیل ارادتی که به امام حسین (ع) دارند در ماه های محرم و صفر در مساجد و تکیه ها مراسم عزاداری را با شور زیادی برپا می کنند و به همین دلیل طبیعی است که این روزها نگران تعطیلی عزاداری باشند.

مساله مهم این است که درباره برگزار شدن یا نشدن عزاداری، این پزشکان هستند که باید با بررسی وضعیت به این تشخیص برسند که آیا برگزاری عزاداری امکان پذیر است یا اینکه برای حفظ سلامت و جان مردم امسال نمی توانیم در ماه های محرم و صفر در مساجد و تکایا عزاداری کنیم.

وی توضیح داد: اینکه برخی از سازمان ها و نهادهای مرتبط، برگزاری مراسم عزاداری را واجب بدانند و بگویند نمی شود در محرم و صفر عزاداری نکرد، اصلاً درست نیست؛ یعنی هیچ کسی نمی تواند درباره این مساله، آن هم در شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم صدایی اصلاح طلبان با رسانه های غربی : محرم را تعطیل کنید

هم صدایی اصلاح طلبان با رسانه های غربی : محرم را تعطیل کنید