مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 10:052020-07-26فرهنگي

چهار کتاب از صمد طاهری منتشر شد/دو چاپ اول و دو بازنشر


چاپ اول کتاب های «سنگ و سپر» و «شکار شبانه» و چاپ ششم کتاب «زخم شیر» و چاپ سوم رمان «برگ هیچ درختی» در قالب مجموعه ی چهار کتاب صمد طاهری توسط نشر نیماژ منتشر شد.

- چاپ اول کتاب های سنگ و سپر و شکار شبانه و چاپ ششم کتاب زخم شیر و چاپ سوم رمان برگ هیچ درختی در قالب مجموعه ی چهار کتاب صمد طاهری توسط نشر نیماژ منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چاپ اول دو مجموعه داستان شکار شبانه و سنگ و سپر نوشته ی صمد طاهری؛ داستان نویس تحسین شده سال های اخیر و همچنین چاپ ششم کتاب زخم شیر و چاپ سوم رمان کوتاه برگ هیچ درختی همزمان و در قالب یک یونیفرم توسط نشر نیماژ منتشر و بازنشر شده و در اختیار علاقه مندان ادبیات معاصر قرار گرفتند.

سنگ و سپر سنگ و سپر مجموعه ی 17 داستان درخشان است که با تنوعی حیرت انگیز دور هم گردآوری شده اند.

صمد طاهری استاد خلق فضاهای داستانی است و آدم هایی خلق می کند آن قدر ملموس و خودمانی که گاهی حس می کنیم یکی از آشنایان و نزدیکان خودمان هستند حتی اگر در هر داستان غافلگیرکننده ترین و غیرمنتظره ترین اتفاقات برای آن ها افتاده باشد.

اگرچه طاهری در اغلب داستان ها تصویرهایی به ظاهر واقع گرایانه خلق می کند اما خواننده هر لحظه بایست در هر بخش از هر داستان منتظر یک خرق عادت و یک ضربه میخکوب کننده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار کتاب از صمد طاهری منتشر شد/دو چاپ اول و دو بازنشر

چهار کتاب از صمد طاهری منتشر شد/دو چاپ اول و دو بازنشر