مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 09:152020-07-26سياسي

کنگره ملی 4000 شهید استان یزد متفاوت از سایر کنگره هاست


فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به رویکرد خدمات رسانی به مردم در برگزاری کنگره ملی 4000 شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد، این کنگره را در صورت تحقق برنامه هایش متفاوترین کنگره شهدا در کشور دانست.

- ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به رویکرد خدمات رسانی به مردم در برگزاری کنگره ملی 4000 شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد، این کنگره را در صورت تحقق برنامه هایش متفاوترین کنگره شهدا در کشور دانست.

سردار رضا پورشمسی امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد، به برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد اشاره و اظهار کرد: رویکرد این کنگره که دومین کنگره شهدای استان محسوب می شود، خدمت رسانی به مردم در نظر گرفته شده و قطعاً در صورت تحقق برنامه های آن، متفاوترین کنگره شهدای کشور را شاهد خواهیم بود.

وی از برگزاری اجلاسیه کنگره در اسفندماه سالجاری با حضور مقامات کشوری، در رابطه با برنامه های در دستور کار ستاد اجرایی کنگره اظهار کرد: غرس یک نهال به یاد هر شهید استان در قالب ایجاد بوستانهای شهدا در سراسر استان، اهدای چهار هزار جهزیه برای زوج های نیازمند، تحت پوشش قرار دادن چهار هزار یتیم، تهیه و توزیع چهار هزار بسته کمک معیشتی سالیانه برای نیازمندان، تحقق چهار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی 4000 شهید استان یزد متفاوت از سایر کنگره هاست

کنگره ملی 4000 شهید استان یزد متفاوت از سایر کنگره هاست