مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 07:402020-07-26اقتصادي

پست سیار 63 به 20 کیلوولت سریزد مهریز برق دار شد


همزمان با پیک بار تابستان سالجاری، با ایجاد خطوط 63 کیلوولت یزدمهر - مهرگان و مهرگان- سریزد، پست سیار 63 به 20 کیلوولت سریزد مهریز از طریق اتصال به این خطوط برق دار شد.

- ایسنا/یزد همزمان با پیک بار تابستان سالجاری، با ایجاد خطوط 63 کیلوولت یزدمهر - مهرگان و مهرگان- سریزد، پست سیار 63 به 20 کیلوولت سریزد مهریز از طریق اتصال به این خطوط برق دار شد.

سید مهدی جعفری مجری خط این طرح در این رابطه تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص منطقه، این خطوط جمعاً به طول 29 کیلومتر توسط شرکت برق منطقه ای یزد ایجاد با اتصال به خط یزدمهر برق دار شد.

وی ادامه داد: بخشی از این خطوط با برج های طرح جدید مخصوص شرایط آب و هوایی منطقه متوسط استان یزد اجرا شده که استفاده از این برج ها باعث صرفه جویی به میزان 30 تن در آهن آلات مورد نیاز شده است.

جعفری همچنین با اشاره به برق دار شدن پست سیار 63 به20 کیلوولت سریزد مهریز به عنوان دیگر طرح اجرا شده در این شهرستان، تصریح کرد: آماده سازی زیر ساخت و اجرای سیستم زمین محل نصب این پست توسط معاونت طرح و توسعه و حمل، برقراری اتصالات و تست و راه اندازی پست توسط معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای یزد در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست سیار 63 به 20 کیلوولت سریزد مهریز برق دار شد

پست سیار 63 به 20 کیلوولت سریزد مهریز برق دار شد