مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 06:452020-07-26سياسي

ساخت و ساز خارج از بافت در روستای گردشگری ورکانه/ گوش کسی بدهکار نیست


رییس شورای روستای ورکانه با اشاره به ساخت و ساز خارج از بافت در این روستای گردشگری گفت: با افزایش ساخت و ساز خارج از بافت قدیم، چهار سال دیگر ورکانه ای وجود نخواهد داشت.

- علی کزازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه این روزها ساخت و سازها در روستای تاریخی ورکانه خارج از بافت روستاست اظهار کرد: بارها دهیار و شورا به اهالی اخطار داده اند اما گوش کسی بدهکار نیست.

وی علت عدم استفاده از سنگ های محلی را پرهزینه بودن و راحت طلبی اهالی عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه استفاده از این سنگ ها به دوام خانه کمک می کند اما باز هم از آن استفاده نمی کنند.

رییس شورای روستای ورکانه با تاکید بر اینکه تلاش ما بر این است که خانه ها طبق بافت قدیم و با این سنگ ها کار کنند افزود: اگر هم امکان استفاده از این سنگ ها در تمام بنا امکان ندارد، حداقل دیوارهای مقابل خانه از این سنگ ها استفاده شود تا بافت روستا به هم نریزد.

 وی با بیان اینکه باید ارگان های دولتی ورود کنند تا بافت روستا به هم نخورد گفت: با توجه به اینکه جو روستا به گونه ای است که همه قوم و خویش هستند، بنابراین کسی به دهیار و شورا توجه نمی کند و باید نهاد بالادستی وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز خارج از بافت در روستای گردشگری ورکانه/ گوش کسی بدهکار نیست

ساخت و ساز خارج از بافت در روستای گردشگری ورکانه/ گوش کسی بدهکار نیست