مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 05:102020-07-26فرهنگي

نیازهای فوری تپه اشرف


یکی از اعضای انجمن دوستداران اصفهان، درباره نیازهای فوری تپه اشرف توضیحاتی را بیان کرد و گفت: از آنجا که تاریخ ناشناخته اصفهان در دل تپه اشرف پنهان است، - ایسنا/اصفهان یکی از اعضای انجمن دوستداران اصفهان، درباره نیازهای فوری تپه اشرف توضیحاتی را بیان کرد و گفت: از آنجا که تاریخ ناشناخته اصفهان در دل تپه اشرف پنهان است، ضروری است که حمایت های عملی لازم از سوی شهرداری و میراث فرهنگی اصفهان درباره آن صورت بگیرد تا کاوش های گروه باستان شناس در بستر خیابان مشتاق دوم و همچنین محوطه تپه جی ادامه پیدا کند.

شاهین سپنتا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با شروع عملیات نجات بخشی آثار تاریخی ضلع شمالی تپه اشرف که در مسیر لوله گذاری برای رساندن آب به سمت شرق اصفهان قرار داشت، باستان شناسان به گور خمره ها و اسکلت ها و سکه های دوره اشکانی، کارگاه ذوب فلز، کارگاه عصاره گیری و.

دست یافته اند که از نظر تاریخی بسیار مهم و ضروری است که برای مدتی بار ترافیک از روی باند غرب به شرق خیابان مشتاق دوم برداشته شود تا گروه باستان شناس بتوانند کاوش های خود را در بستر خیابان تکمیل کنند.

وی ادامه داد: ادامه این کاوش ها عزمی جدی را از سوی شهرداری، اداره کل میراث فرهنگی و پلیس راهنمایی رانندگی اصفهان می طلبد و از آنجا که منافع آن برای تمام مردم شهر است، اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای فوری تپه اشرف

نیازهای فوری تپه اشرف