مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 08:102020-07-25بين الملل

زلزله همه چیز را ویران نخواهد کرد


چرا تنها نقل قول ها یا اخباری از زلزله تهران در رسانه ها منعکس می شود که بازنمایی تصویری آخرالزمانی است و ارائه این تصویر چه تبعاتی برای مردم مضطرب تهران خواهد داشت؟ مسئولان مقصرند یا رسانه ها؟ - چرا تنها نقل قول ها یا اخباری از زلزله تهران در رسانه ها منعکس می شود که بازنمایی تصویری آخرالزمانی است و ارائه این تصویر چه تبعاتی برای مردم مضطرب تهران خواهد داشت؟ مسئولان مقصرند یا رسانه ها؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: حتما شما هم عباراتی از این دست شنیده اید؛ روزی که 70 میلیون موش آدمخوار از فاضلاب های نمور و کثیف تهران بالا می آیند تا کنترل شهر را به دست بگیرند.

روزی که میلیون ها کشته روی زمین تلنبار خواهد شد.

زمین می شکافد و برج ها‎ و ساختمان ها را می بلعد؛ فرقی نمی کند کجای تهران باشید چون روز زلزله تهران آسمان به زمین برخورد خواهد کرد.

راستش را بخواهید نباید آن قدر از ترس افتادن عقب رفت که از پشت افتاد.

یادتان هست درباره دریاچه ارومیه می گفتند بهترین راه این است که نمکش را برداریم و هر چه ماند پارکش بکنیم؟ متاسفانه گاهی این حرف ها از دهان برخی کارشناسان هم بیرون می آید.

آن طور که پژوهش دکتر فریبرز ناطق الهی، استاد پژوهشکده مهندسی سازه نشان داده است در سناریوی زلزله شب تهران 4و نیم میلیون کشته می شوند، یک و نیم میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله همه چیز را ویران نخواهد کرد

زلزله همه چیز را ویران نخواهد کرد