مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 07:452020-07-25اقتصادي

وضعیت قرمز کرونا در مهریز/«غربالبیز» و «کوه ریگ» تعطیل شدند


شهردار مهریز از قرمز شدن وضعیت شهرستان مهریز به دلیل شیوع کرونا خبر داد و گفت: تمام تفرجگاه ها و پارک های این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

- امیرحمزه زارع زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وضعیت شهرستان مهریز از چندی پیش به حالت هشدار درآمده بود اما به دلیل افزایش آمار مبتلایان به کرونا، وضعیت این شهرستان قرمز شد.

وی عنوان کرد: بر این اساس تمام پارک ها، تفرجگاه ها و دوشنبه بازار و سایر بازارهای سیار مهریز تا اطلاع ثانوی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل است.

شهردار مهریز همچنین از توقف فعالیت دست فروشان در سطح شهرستان مهریز خبر داد و بیان کرد: این اقدامات در راستای حفظ سلامت همشهریان انجام می شود.

زارع زاده با بیان اینکه غربالبیز و کوه ریگ دو تفرجگاه مهم شهر تاریخی و باغشهر مهریز هستند که علاوه بر مردم مهریز مردم سایر نقاط استان و گردشگران برای بازید از این تفرجگاه ها مراجعه می کنند، افزود: این مکان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تا شکست کامل ویروس کرونا، برای بازگشت سلامت به شهر و بازگشایی دوباره اماکن تفریحی همکاری لازم را داشته باشند.

زارع زاده از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فعالیت مکان های تفریحی یا دست فروشان و بازارهای سیار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز کرونا در مهریز/«غربالبیز» و «کوه ریگ» تعطیل شدند

وضعیت قرمز کرونا در مهریز/«غربالبیز» و «کوه ریگ» تعطیل شدند