مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 07:202020-07-25ورزشي

پیام سعادتمند به هواداران: استقلال بزرگ همیشه قهرمان خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از کانال رسمی این باشگاه، در پیام سعادتمند آمده است: باشگاه پر گنجینه استقلال همواره با اقتدار بر پیشانی ورزش فوتبال کشور درخششی کم نظیر داشته است که این مهم با فداکاری، - پیام سعادتمند به هواداران: استقلال بزرگ همیشه قهرمان خواهد بود احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به هواداران این تیم پیامی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از کانال رسمی این باشگاه، در پیام سعادتمند آمده است: باشگاه پر گنجینه استقلال همواره با اقتدار بر پیشانی ورزش فوتبال کشور درخششی کم نظیر داشته است که این مهم با فداکاری، اخلاص و پایبندی چهره های نامدارش و همچنین جز شکیبایی و حمایت های بی دریغ هواداران با وفا و نجیبش که در گرما و سرما از باشگاه محبوبشان داشته اند به دست آمده است.

استمرار و تداوم این قهرمانی ها و به اوج رسیدن، حق مسلم هواداران که سرمایه های ثابت و جدا نشدنی به شمار می روند، محسوب می گردد که مسئولیت آن بر عهده کادر فنی و اجرایی و مدیریتی باشگاه است.

بر این اساس به هواداران، پیشکسوتان و همه عزیزان خانواده بزرگ استقلال اطمینان می دهیم تا با بهرگیری از توان تجربی و دانش فنی خبرگان از بن بست ها خارج و مسیر کهکشانی را طراحی و تبیین نماییم و با تحقق شعار استقلال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام سعادتمند به هواداران: استقلال بزرگ همیشه قهرمان خواهد بود

پیام سعادتمند به هواداران: استقلال بزرگ همیشه قهرمان خواهد بود