مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 05:152020-07-25سياسي

مساعدت اوقاف به 25 هزار هیئت برای برپایی300 نمایشگاه شمیم حسینی


معاون سازمان اوقاف با بیان اینکه امسال اولویت اصلی برای برگزاری مراسم محرم «حفظ سلامت جامعه» است، از مساعدت این سازمان به 25 هزار هیئت مذهبی با برپایی 300 نمایشگاه شمیم حسینی خبر داد.

- معاون سازمان اوقاف با بیان اینکه امسال اولویت اصلی برای برگزاری مراسم محرم حفظ سلامت جامعه است، از مساعدت این سازمان به 25 هزار هیئت مذهبی با برپایی 300 نمایشگاه شمیم حسینی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل با اعلام این خبر، گفت: مدیریتِ توزیع عادلانه عوائد نیات واقفین مرتبط درکلیه استان ها، موجب بهره مندی از سفره اطعام اباعبد الله الحسین (ع) در تمامی سطوح و اقشار مختلف جامعه شده و اجرای طرح مزبور از طریق مراکز افق باعث گسترش تکریم امامزادگان عظیم الشان و مساجد و هیئات مذهبی و تقویت پیوند بین آنها شده است.

وی ادامه داد: با آسیب شناسی فرآیند اجرا شده در سالیان گذشته، خلاء عدم استفاده از ظرفیت سایر سازمان ها از جمله سازمان تبلیغات اسلامی که مسئول هدایت و حمایت بر هیئات مذهبی است و از سویی سازگان اوقاف که مسئول اجرای نیات امینانه روضه و تعزیه سیدالشهدا محسوب می شود، مشهود بوده که در طرح شمیم حسینی این خلاء مرتفع و این طرح با همکاری کامل سازمان تبلیغات اسلامی و امور مساجد سال گذشته برای اولین بار اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت اوقاف به 25 هزار هیئت برای برپایی300 نمایشگاه شمیم حسینی

مساعدت اوقاف به 25 هزار هیئت برای برپایی300 نمایشگاه شمیم حسینی