مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 04:302020-07-25سياسي

سالار عقیلی برای صندلی های خالی خواند/ اجرای یک آهنگ پیشاکرونایی


همزمان با دور تازه برگزاری کنسرت های آنلاین، این بار سالار عقیلی به همراه همسرش حریر شریعت زاده اجرای زنده ای را به صورت مجازی پیش روی مخاطبان قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی که همچون سایر هم صنفانش ترجیج داده کنسرتی را برگزار نکند، جمعه شب سوم مرداد ماه همزمان با آغاز دور تازه کنسرت های آنلاین، اجرای مجازی را به صورت زنده از تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان قرار داد.

در این اجرا حریر شریعت زاده همسر سالار عقیلی به عنوان تک نواز پیانو و تعدادی از نوازندگان شناخته شده کشورمان در قالب یک آنسامبل سازی در کنار این خواننده گروه نوازندگان را تشکیل می دادند.

سالار عقیلی در حالی کنسرت زنده خود را از طریق فضای مجازی پیش روی مخاطبان خود قرار داد، که طی هفته های اخیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی مربوط به اجراهای زنده موسیقایی و تدوین یک آیین نامه در این زمینه برگزاری کنسرت ها را با در نظر گرفتن شرایط روزهای کرونایی مبتنی بر پروتکل های بهداشتی بلامانع اعلام کرده بود اما تهیه کنندگان، کنسرت گذاران و خوانندگان تا این لحظه از این شرایط استقبال نکرده و ترجیح می دهند به بهانه رعایت شیوه نامه های بهداشتی و سلامتی مخاطبان که می بایست با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالار عقیلی برای صندلی های خالی خواند/ اجرای یک آهنگ پیشاکرونایی

سالار عقیلی برای صندلی های خالی خواند/ اجرای یک آهنگ پیشاکرونایی