مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 03:552020-07-25اجتماعي

مونسون هوای 17 نقطه سیستان و بلوچستان را بارانی کرد


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: حدود یک ماه از آغاز فعالیت سامانه مونسون می گذرد و هنوز بارش ها ادامه دارد به طوری که در 24 ساعت گذشته از 17 نقطه این استان بارندگی گزارش شد.

- محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: این بارش ها در شهرستان خاش، ایرانشهر، دلگان، نیکشهر و سرباز روی داده است به طوری که بر اساس گزارش های محلی در برخی مناطق منجر به جریان یافتن رودخانه های فصلی و آبگرفتگی موقتی معابر شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ایستگاه ها تا این موقع بیشترین بارش ها به ترتیب از دولابکان دلگان با 22، مچان سرباز 21، ابتر ایرانشهر 12.

6 و کارواندر خاش 9 میلی متر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بارش های 24 ساعت گذشته در شرایطی روی داد که بیشینه دمای 8 شهر استان شامل ایرانشهر، نیکشهر، زهک، میرجاوه، زابل، نصرت آباد، سراوان و مهرستان به بین 40 تا 44 درجه سلسیوس رسیده است.

وی با بیان اینکه بارش های همرفتی امروز نیز در ارتفاعات جنوب و جنوب شرق ادامه دارد، گفت: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی انتظار می رود امروز این بارش ها در برخی نقاط سواحل استان نیز اتفاق بیافتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونسون هوای 17 نقطه سیستان و بلوچستان را بارانی کرد

مونسون هوای 17 نقطه سیستان و بلوچستان را بارانی کرد