مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 07:052020-07-24سياسي

تقدیر از فعالان همایش موسیقی «آوای سلامت»


از گروه های شرکت کننده در همایش موسیقی آنلاین «آوای سلامت» همدان تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ ظهر امروز سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری ابن سینا میزبان برگزاری مراسم تقدیر از سرپرستان گروه های شرکت کننده در همایش آنلاین سلامت و همچنین نفرات برتر مسابقه کتابخوانی بود.

در حاشیه این مراسم رییس انجمن موسیقی شعبه همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی و همایش آنلاین موسیقی با عنوان آوای سلامت از جمله اقدامات این انجمن در ابتدای سال جدید بود که امروز شاهد تقدیر از برگزیدگان آنها بودیم.

علی آقامحمدی گفت: این برنامه ها با هدف ایجاد شور و نشاط بیشتر در جامعه و تشکر از زحمات فعالان و دست اندرکاران کادر درمانی کشور و استان همدان و در اوایل خردادماه گذشته و به صورت آنلاین در سطح استان برگزار شد که خوشبختانه با استقبال مناسبی هم از طرف علاقمندان همراه بود.

  وی با اشاره به نفرات برتر مسابقه کتابخوانی افزود: در این مسابقه ژیلا برناسی، روشنک رجبلو، پریسا کاظمی مرادی و ستاره ملکی موفق به کسب رتبه برتر شدند که امروز لوح تقدیر و هدایای خود را دریافت کردند.

رییس انجمن موسیقی شعبه همدان با بیان اینکه در همایش آنلاین آوای سلامت نیز 6 گروه موسیقی از استان به مدت سه شب به اجرای برنامه پرداختند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از فعالان همایش موسیقی «آوای سلامت»

تقدیر از فعالان همایش موسیقی «آوای سلامت»