مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 09:402020-07-23اقتصادي

ایجاد اشتغال برای 6330 نفر در استان همدان طی سال جاری


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: طی سه ماهه اول سال جاری برای شش هزار و 330 نفر در استان همدان اشتغال ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توصیفیان پیش از ظهر پنج شنبه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان که با حضور استاندار همدان و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد در خصوص اشتغال ایجاد شده در سه ماهه اول سال جاری در استان همدان اظهار کرد: تعهد ایجاد اشتغال امسال در استان همدان 19 هزار و 450 نفر و تعهد سه ماه چهار هزار و 863 نفر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان عنوان کرد: طی سه ماهه اول سال جاری برای شش هزار و 330 نفر در استان همدان اشتغال ایجاد شده که معادل 130 درصد تعهد سه ماهه است.

وی افزود: یک هزار و 560 نفر در سه ماهه اول سال جاری نزد تأمین اجتماعی برای اولین بار بیمه شده اند.

توصیفیان در ادامه افزود: طی سه ماهه اول امسال مبلغ 12 هزار و 153 میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی با مشارکت بانک های عامل در راستای ایجاد اشتغال و حفظ اشتغال موجود در استان همدان انجام شده که تقربیا متناسب با هدف پیش بینی در سند راهبردی اشتغال است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص پرداخت تسهیلات حمایتی به واحدهای آسیب پذیر از ویروس کرونا در 14 رسته انتخابی علاوه بر تشریح شیوه نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 6330 نفر در استان همدان طی سال جاری

ایجاد اشتغال برای 6330 نفر در استان همدان طی سال جاری