مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 05:102020-07-23اقتصادي

مرزبندی مناطق تهران؛ تکلیفی فراموش شده


رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران اعلام کرد: موضوع تعیین مرز بندی بین مناطق، نواحی و محلات شهر تهران تکلیفی است که بعد از اجرای طرح جامع شهر تهران در آذرماه 1386 به فراموشی سپرده شده است.

- رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران اعلام کرد: موضوع تعیین مرز بندی بین مناطق، نواحی و محلات شهر تهران تکلیفی است که بعد از اجرای طرح جامع شهر تهران در آذرماه 1386 به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسین بوچانی در جلسه هم اندیشی شهرداران مناطق 22گانه شهرداری تهران با موضوع بازنگری در نظام مرزبندی مناطق، نواحی و محلات شهر تهران که با حضور شاپور رستمی - معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، شهرداران مناطق 22گانه و مشاور پروژه به صورت آنلاین برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: مساله بازنگری در مرزبندی های مناطق، نواحی و محلات در شهر تهران از جمله موضوعاتی است که بخشی از آن به داخل مجموعه شهرداری تهران مربوط می شود چرا که مدیریت شهری خدماتی را بر اساس وظایف سازمانی خود به شهروندان ارائه می دهد، بر مبنای مرزبندی هایی است که در این کلانشهر وجود دارد.

وی با اشاره به انجام مطالعات مربوط به بازنگردی در مرزبندی تقسیمات شهری در پایتخت که ازسوی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در حال انجام است، ادامه داد: بر اساس این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزبندی مناطق تهران؛ تکلیفی فراموش شده

مرزبندی مناطق تهران؛ تکلیفی فراموش شده