مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 04:502020-07-23اقتصادي

تشکیل صندوق های سرمایه گذاری پتروشیمی


مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تشکیل صندوق های پروژه و خصوصی صنعت پتروشیمی با هدف تامین مالی طرح های صنعت پتروشیمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، حسین علیمراد گفت: سازوکار تشکیل صندوق های سرمایه گذاری پروژه و خصوصی در کنار انواع اوراق و صندوق های ETF برای تأمین مالی طرح های صنعت پتروشیمی در حال نهایی شدن است.

وی با تأکید بر به کارگیری روش های نوین تأمین سرمایه توسعه صنعت پتروشیمی گفت: سازوکار تشکیل صندوق های سرمایه گذاری پروژه و خصوصی در کنار انواع اوراق و صندوق های واسطه گری مالی دولت (ETF) برای تأمین مالی طرح های صنعت پتروشیمی با همکاری بانک های داخلی و شرکت های تأمین سرمایه در حال نهایی شدن است و با تداوم رایزنی ها به دنبال بهترین شکل به منظور کارکرد مطلوب این صندوق ها هستیم و در این مسیر مشارکت و تعامل هلدینگ های پتروشیمی نیز اثربخش خواهد بود.

مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به وجود ظرفیت های مختلف برای سرمایه گذاری در طرح های آتی صنعت پتروشیمی گفت: باید از ظرفیت های موجود در نظام بانکی و نیز بازار سرمایه به بهترین شکل استفاده کرد.

علیمراد اظهار کرد: باید با نگاهی ملی و بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در کشور مسیر توسعه صنعت پتروشیمی را هموار کرد و در این میان نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل صندوق های سرمایه گذاری پتروشیمی

تشکیل صندوق های سرمایه گذاری پتروشیمی