مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 04:402020-07-23سياسي

برکناری ططری از ریاست مرکز اسناد مجلس و بیانیه انجمن تاریخ شفاهی


‏انجمن تاریخ شفاهی ایران بر این نظر است که برکناری آقای ططری از جایی که به واقع درست در آن ‏ایستاده بود، برای جامعه علمی و پژوهشگران یک خسران بزرگ است و مصداق حیف شدن سرمایه های فکری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پی کنار گذاشتن علی ططری از ریاست مرکز اسناد مجلس، توسط غلامرضا قاسمیان، رییس جدید کتاب، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، انجمن تاریخ شفاهی ایران طی نامه ای به محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، بیانیه ای را صادر کرد.

متن این نامه به شرح زیر است: باسمه تعالی امام علی علیه السلام: أعْقَلُ النّاسِ أنْظَرُهُم فی العَواقِبِ ‏ جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف ‏ ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و تحیت در پی انتصاب جناب آقای حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان، به ریاست کتابخانه، موزه و مرکز اسناد ‏مجلس شورای اسلامی، از سوی حضرت عالی؛ انتظار می رفت که روند رو به جلو این مرکز استراتژیک و ‏نهاد مهم فرهنگی تقویت شود.

درحالیکه لدی الورود ‏ یکی از خادمان بزرگ فرهنگی کشور، در یک رفتار ‏عجولانه، از صحنه اثرگذاری کنار گذاشته شد.

‏ انجمن تاریخ شفاهی ایران از بدو تأسیس (سال 1383) تا کنون، در برابر سوانح و رویدادهای فرهنگی ‏سعی داشته است که فقط در مسیر علمی خود گام بردارد و به تربیت و آموزش نیروهای فرهنگی، ‏پژوهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری ططری از ریاست مرکز اسناد مجلس و بیانیه انجمن تاریخ شفاهی

برکناری ططری از ریاست مرکز اسناد مجلس و بیانیه انجمن تاریخ شفاهی