مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 02:352020-07-22ورزشي

بازرسی بهداشتی بیش از 550 باشگاه و مجموعه ورزشی در اصفهان


از ابتدای خرداد ماه بیش از 550 باشگاه و مجموعه ورزشی مورد بازرسی قرار گرفته اند که برای حدود 50 باشگاه به دلیل عدم رعایت صحیح پروتکل های بهداشتی اخطار صادر شد.

- در ورزش استان اصفهان را نیز داشت.

دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان ادامه داد: از ابتدای شیوع این ویروس جنبه های نظارتی هیأت پزشکی ورزشی بیشتر متمرکز به رعایت بهداشت در باشگاه ها و اماکن ورزشی بود.

وی همچنین تصریح کرد: در 3 ماه اول که اماکن ورزشی تعطیل بودند، جنبه بازرسی برای رعایت این قانون بود و باشگاه هایی که از تخطی کرده بودند را شناسایی و پلمپ می کردیم.

محمدی خاطرنشان کرد: بعد از این که باشگاه ها اجازه فعالیت پیدا کردند، نظارت هیأت پزشکی بر 2 محور رعایت پروتکل های بهداشتی در باشگاه ها و صدور کارت بیمه ورزشی انجام شد.

دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان با اشاره به بازرسی های صورت گرفته، گفت: از ابتدای خرداد ماه بیش از 550 باشگاه و مجموعه ورزشی مورد بازرسی بازرسان هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان قرار گرفته اند  که برای حدود 50 باشگاه به دلیل عدم رعایت صحیح پروتکل های بهداشتی اخطار صادر شد.

وی بیان داشت: در اخطاریه چند روز به باشگاه فرصت داده می شود تا موارد بهداشتی را رعایت کنند و در بازرسی بعدی اگر همچنان خطا پابرجا بود، هیأت پزشکی ورزشی از طریق مراجع بالاتر نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی بهداشتی بیش از 550 باشگاه و مجموعه ورزشی در اصفهان

بازرسی بهداشتی بیش از 550 باشگاه و مجموعه ورزشی در اصفهان