مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 23:052020-07-22سياسي

نقش محوری نماز جمعه در وحدت آفرینی و ناکام کردن توطئه های دشمن


امام جمعه املش با تأکید بر لزوم هر چه باشکوه تر و گسترده تر برگزار شدن نماز جمعه گفت: باید سنگر اسلامی نماز جمعه هر چه عظیم تر و پرمحتواتر حفظ کنیم تا به برکت آن توطئه های دشمنان خنثی گردد.

- حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر در گفت وگو با خبرنگار فارس در املش با اشاره به اهمیت نماز جمعه در اسلام اظهار کرد: خداوند برای نشان دادن جایگاه نماز جمعه یک سوره کامل در قرآن مجید آورده است.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام نماز جمعه را حج مساکین دانسته است، افزود: اهمیت این فریضه آشکار می شود و مسلمانان متعهّد نباید از حضور در این صحنه عبادی سیاسی غفلت کنند.

امام جمعه املش با بیان اینکه نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است، تصریح کرد: نماز جمعه باید هر چه باشکوه تر و پرمحتواتر اقامه شود و مردم با شرکت گسترده خود باید این سنگر اسلامی را هر چه عظیم تر و بلندپایه تر حفظ نمایند تا به برکت آن توطئه های خائنان و دسیسه های مفسدان خنثی شود.

  نماز جمعه به عنوان یک مراسم هفتگی مسلمین نه تنها یک عبادت محسوب می شود بلکه مظهر وحدت مسلمین و شکوه و عظمت اسلام بوده که قلوب مسلمانان را به هم نزدیک می کند و باعث تقویت دین اسلام و قدرت مسلمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش محوری نماز جمعه در وحدت آفرینی و ناکام کردن توطئه های دشمن

نقش محوری نماز جمعه در وحدت آفرینی و ناکام کردن توطئه های دشمن