مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 19:002020-07-22سياسي

بخشنامه های داخلی بانک ها در آذربایجان غربی مانع تسهیل تولید است


استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست گفت:بخشنامه ها و مصوبات داخلی برخی بانک ها مانع رونق تولید و مشکلات واحدهای راکد تولیدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی شهریاری چهارشنبه شب در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور برگزار شد با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات این کارگروه برای سرعت بخشی به رونق تولید، ایجاد اشتغال و جلوگیری از تضییع بیت المال گفت: دستیابی به جهش تولید مدنظر مقام معظم رهبری و تأکیدات دولت تدبیر و امید درگرو همدلی و همراهی همه ارکان تصمیم گیر و تبعیت از مصوبات این کارگروه طبق قانون است.

وی افزود: علیرغم برگزاری جلسات متعدد در سطح استان و کشور برای حل مشکلات برخی واحدهای تولیدی که توانایی ایجاد اشتغال برای هزاران جوان را دارند متأسفانه برخی بخشنامه های داخلی و نیز کم کاری برخی دستگاه ها مانع دستیابی به اهداف مدنظر شده است.

شهریاری همچنین با اشاره به جایگاه استان در بحث پرداخت تسهیلات رونق تولید از محل بند الف تبصره 18 تصریح کرد: تأخیر در ابلاغ و نیز شرایط کرونا مانع تحقق کامل این تسهیلات در استان شده که نیاز است تا پایان تابستان تمدید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه های داخلی بانک ها در آذربایجان غربی مانع تسهیل تولید است

بخشنامه های داخلی بانک ها در آذربایجان غربی مانع تسهیل تولید است