مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 17:052020-07-22فرهنگي

پاسخ به ماجرای مسخره باز


در پی ارایه توضیحات روابط عمومی فیلم سینمایی مسخره باز با موضوع انتشار نسخه مخدوش فیلم مسخره باز در فیلیمو ، این اپ اینترنتی پاسخی را منتشر کرد.

- در پی ارایه توضیحات روابط عمومی فیلم سینمایی "مسخره باز" با موضوع "انتشار نسخه مخدوش فیلم مسخره باز در فیلیمو" ، این اپ اینترنتی پاسخی را منتشر کرد.

در متن این پاسخ که در اختیار ایسنا قرار گرفته مطرح شده است که فیلیمو بدون هیچ گونه دخل و تصرفی نسخه ارسالی از سوی تیم مسخره باز را منتشر کرده (با وجود ناهماهنگی صوت و تصویر در 5 دقیقه پایانی فیلم) که با اعلام تیمِ تولیدِ مسخره باز مبنی بر خطا در ارسال محتوای درست و ارسال مجدد فیلم سینمایی با تلاش این مجموعه، به سرعت نسخه مورد تایید آقای همایون غنی زاده (کارگردان اثر) بدون هیچ ناهماهنگی صوتی و تصویری و دخل و تصرف منتشر شد.

مسئولیت، بخشی از حرفه ی ماست.

چه خوب که مسئول باشیم و مسئولیت حرفه ای خود را به دور از هر جنجالی بپذیریم.

بنا بر این گزارش، روز گذشته ـ سه شنبه 31 تیر ماه ـ نسخه ای از فیلم مسخره باز به کارگردانی همایون غنی زاده و تهیه کنندگی علی مصفا در فضای مجازی پخش شد.

به فاصله چند ساعت بعد، همایون غنی زاده در صفحه شخصی خود اعلام کرد که این نسخه مخدوش بوده و مورد تایید او نیست و از تماشاگران خواست تا آن را نبینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به ماجرای مسخره باز

پاسخ به ماجرای مسخره باز