مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 15:152020-07-22بين الملل

لاوروف: حل بحران های منطقه فقط با راهکارهای دیپلماتیک ممکن است


وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با همتای الجزائری خود گفت که حل بحران ها در منطقه از جمله بحران در لیبی و سوریه جز از طریق گفت وگو و راه های دیپلماتیک سیاسی ممکن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که حل بحران ها در منطقه از جمله بحران در لیبی و سوریه  تنها از طرق سیاسی ممکن است.

 لاوروف در یک نشست خبری با صبری بوقادوم همتای الجزائری خود در مسکو درباره تحولات در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا گفت: بحران ها در منطقه از جمله بحران در لیبی و سوریه جز از طریق گفت وگو و راه های دیپلماتیک سیاسی ممکن نیست .

وزیر خارجه روسیه درباره نقش کشورش در کمک به حل بحران در لیبی گفت که مسکو به اجرای نتایج کنفرانس برلین درباره لیبی متعهد است و با همه طرف های لیبیایی برای کمک به دستیابی به یک راه حل سیاسی در ارتباط است.

وزیر خارجه روسیه، نقش کشورهای همجوار لیبی را هم در ایجاد راه حل سیاسی برای این کشور را بسیار مهم خواند و گفت این کشورها باید در هر گفت وگویی درباره لیبی مشارکت داشته باشند.

لاوروف با بیان اینکه ایجاد آتش بس در لیبی نطقه پایان بحران در این کشور، نیست، گفت: باید بلافاصله پس از ایجاد آتش بس در لیبی فرآیند سیاسی با هدف بازگرداندن حاکمیت و تمامیت ارضی و بازسازی نهادهای دولتی که ائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: حل بحران های منطقه فقط با راهکارهای دیپلماتیک ممکن است

لاوروف: حل بحران های منطقه فقط با راهکارهای دیپلماتیک ممکن است