مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 12:302020-07-22بين الملل

قطر خواستار پرداخت 5 میلیارد دلار خسارت از کشورهای تحریم کننده شد


مجموعه خطوط هوایی قطر امروز (چهارشنبه) با ارائه چهار دادخواست در پرونده های مربوط به اختلافات مالی با کشور امارات، بحرین، عربستان و مصر، - مجموعه خطوط هوایی قطر امروز (چهارشنبه) با ارائه چهار دادخواست در پرونده های مربوط به اختلافات مالی با کشور امارات، بحرین، عربستان و مصر، خواستار پرداخت خسارت پنج میلیارد دلاری از این کشورها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، این مجموعه که مالک و مجری شرکت خطوط هواپیمایی قطر است، امروز در بیانیه ای اعلام کرد: هدف از طرح این دادخواست ها، جبران خسارات وارده به خطوط هوایی قطر به دنبال اقدام چهار کشور امارات، بحرین، عربستان و مصر در تعطیل کردن ناوگان هوایی در بازارهای آنها و نیز ممانعت از پرواز بر فراز حریم هوایی شان است.

در این بیانیه آمده است: خطوط هواپیمایی قطر در طول سه دهه گذشته به شکل گسترده ای در بازارهای چهار کشور تحریم کننده سرمایه گذاری کرد تا به صدها هزار مسافر از این کشورها خدمات بدهد و ده ها هزار تن کالا را از طریق هوایی جابه جا کند.

خطوط هواپیمایی قطر تلاش می کند از کشورهای تحریم کننده خود بابت اقدامات غیرقانونی شان دستکم پنج میلیارد دلار خسارت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر خواستار پرداخت 5 میلیارد دلار خسارت از کشورهای تحریم کننده شد

قطر خواستار پرداخت 5 میلیارد دلار خسارت از کشورهای تحریم کننده شد