مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 11:152020-07-22سياسي

برخی مسئولان به دنبال نام کلانشهر بابل هستند نه خدمت به مردم!


امام جمعه امیرکلا با گلایه نسبت به تعدادی از مسئولان این شهرستان، گفته که، برخی مسئولان به دنبال نام کلانشهر بابل هستند و به خدمت به مردم نمی اندیشند.

- برخی مسئولان به دنبال نام کلانشهر بابل هستند نه خدمت به مردم! ایسنا/مازندران امام جمعه امیرکلا با گلایه نسبت به تعدادی از مسئولان این شهرستان، گفته که، برخی مسئولان به دنبال نام کلانشهر بابل هستند و به خدمت به مردم نمی اندیشند.

حجت الاسلام عباس باباییان امروز چهارشنبه یکم مرداد ماه، در نشست خبری خود به مناسبت سالروز تاسیس نمازجمعه، اظهار کرد: از نظر حضرت امام نقش امام جمعه، نقش مطالبه گری است.

وی تصریح کرد: دعوت از مردم به حضور در صحنه، آگاهی بخشی به مردم از اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور، ایجاد وفاق و همدلی، از وظایف ائمه جمعه است.

امام جمعه امیرکلا با بیان اینکه نمازجمعه و امام جمعه حد واسط بین مردم و حکومت است، گفت: ایجاد شرایط مشارکت مردمی در فعالیت های عمومی از وظایف ائمه جمعه است.

باباییان با اشاره به اینکه فرهنگ سازی جامعه، تعلیم معارف و تاثیرگذاری مثبت بر افکار عمومی از تاثیرات مثبت نماز جمعه است، اظهار کرد: 53 برنامه برای بزرگداشت چهل ویکمین سالگرد نماز جمعه در امیرکلا در نظر گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسئولان به دنبال نام کلانشهر بابل هستند نه خدمت به مردم!

برخی مسئولان به دنبال نام کلانشهر بابل هستند نه خدمت به مردم!