مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 08:352020-07-22اقتصادي

افتتاح دو استودیوی تولید انیمیشن در کانون پرورش فکری


دو استودیو «هنرپویا» و «گنبدکبود» به منظور تولید سلسله ای از آثار انیمیشن و الگوسازی در فرآیند پیشرفت انیمیشن کشور، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مستقر شده است.

- دو استودیو هنرپویا و گنبدکبود به منظور تولید سلسله ای از آثار انیمیشن و الگوسازی در فرآیند پیشرفت انیمیشن کشور، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مستقر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون در توضیح این خبر آورده است: خلق آثار موثر در منظومه محصولاتی که کانون برای کودکان و نوجوانان کشور تولید و عرضه می کند و همچنین تکمیل زنجیره شخصیت پردازی و توسعه محصولات با هدف استمرار ارتباط مخاطبان با قهرمانانی که از سوی تولیدکنندگان داخلی خلق می شوند، باعث شد تا کانون از دو استودیوی پیش رو در بازار انیمیشن کشور برای همکاری و استقرار در فضای کانون و تولید انیمیشن در محل مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون در خیابان حجاب تهران دعوت به عمل آورد.

بر این اساس مجموعه هنرپویا که پیش از این انیمیشن هایی چون شاهزاده روم و فیلشاه را عرضه کرده است در کانون مستقر شده است.

انتقال تجربیات و برگزاری دوره های آموزشی در کانون، همکاری در زمینه عرضه، تجاری سازی و تکمیل زنجیره شخصیت انیمیشن ها و تولید سلسله ای از محصولات (به سبک انیمیشن سه بعدی)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو استودیوی تولید انیمیشن در کانون پرورش فکری

افتتاح دو استودیوی تولید انیمیشن در کانون پرورش فکری