مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 08:102020-07-22اقتصادي

واگن های باری معطل در مرز سرخس وارد خاک ترکمنستان شدند


مبادلات تجاری با ترکمنستان که به علت شیوع بیماری کرونا به حالت تعلیق درآمده بود از سر گرفته شد و تمامی واگن هایی که پشت مرز سرخس معطل مانده بودند، - ایسنا/خراسان رضوی فرماندار سرخس گفت: مبادلات تجاری با ترکمنستان که به علت شیوع بیماری کرونا به حالت تعلیق درآمده بود از سر گرفته شد و تمامی واگن هایی که پشت مرز سرخس معطل مانده بودند، وارد این کشور شدند.

محمدرضا رجبی مقدم در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: با تلاش های صورت گرفته محدودیت در سقف تردد روزانه واگن های حامل بار ترانزیتی و صادراتی در مرز سرخس با جمهوری ترکمنستان از نظر تعداد واگن حذف شد.

وی با بیان اینکه محدودیت ها در تردد روزانه برداشته شده و هیچ گونه مشکلی نداریم و تبادل کالا صورت می گیرد، اظهار کرد: قبلاً حدود 800 واگن پشت مرز منتظر ورود به کشور ترکمنستان بودند که تمامی آن ها وارد این کشور شدند.

فرماندار سرخس تصریح کرد: اکنون فقط در مرز زمینی مشکل داریم که هنوز بازگشایی نشده و بسته است و تردد کامیون ها انجام نمی شود ولی از طریق ریلی روزانه حدود 50 واگن وارد کشور ترکمنستان و 50 واگن وارد کشور ایران می شوند و مشکلات برطرف شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس توافقات بهداشتی برای رفع مشکلات در مرز سرخس و همچنین کشور ترکمنستان تونل های ضدعفونی گذاشته شده و مشکلی از نظر بهداشتی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگن های باری معطل در مرز سرخس وارد خاک ترکمنستان شدند

واگن های باری معطل در مرز سرخس وارد خاک ترکمنستان شدند