مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 07:352020-07-22اقتصادي

بیمه قالیبافان خودسرانه قطع نشود/ وجود 50 هزار قالیباف در استان اردبیل


مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: قطع خودسرانه بیمه قالیبافان پذیرفتنی نیست، مگر این که مورد تأیید نظارت عالی متشکل از تأمین اجتماعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، حسین وطن دوست در جلسه بررسی مسائل و مشکلات قالیبافان استان اردبیل اظهار کرد: قطع خودسرانه بیمه قالیبافان پذیرفتنی نیست، مگر این که مورد تأیید نظارت عالی متشکل از تأمین اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتحادیه قالیبافان باشد.

وی افزود: در صورت قطع بیمه قالیبافان که با بررسی های کارشناسی عدم فعالیت آن ها محرز شده باشد، باید به ازای قطع بیمه 5 قالیباف غیرفعال، یک نفر فعال جدید جایگزین شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل بیان کرد: پیگیری های مستمر در خصوص جلوگیری از قطع غیرکارشناسی بیمه قالیبافان انجام می شود.

وطن دوست به اهمیت و جایگاه خوشه صنعتی فرش و شبکه سازی و ساماندهی آن با اولویت بازاریابی و طرح نقشه این صنعت اشاره کرد و گفت: در استان اردبیل بیش  از 50 هزار نفر قالیباف در قالب تعاونی، صنفی و روستایی که اکثراً دارای کارت مهارت و فعال هستند، شناسایی شده اند.

 وی ادامه داد: از آن تعداد نیز حدود 6300 نفر مجوز مشاغل خانگی داشته و منتظر حمایت های ویژه علی الخصوص بهره مندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه قالیبافان خودسرانه قطع نشود/ وجود 50 هزار قالیباف در استان اردبیل

بیمه قالیبافان خودسرانه قطع نشود/ وجود 50 هزار قالیباف در استان اردبیل