مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 17:352020-07-21اقتصادي

تفاوت فاحش آمارهای دولت با اتاق بازرگانی در مورد بازگشت ارز


آخرین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در استان یزد به موضوع پیگیری مشکلات گردشگری، موانع فعلی تعطیلی پنج شنبه ها و بررسی تفاوت قابل توجه ادعای دولت در مورد بازگشت ارز ناشی از صادرات و لزوم عمل به تعهدات این حوزه از سوی مسئولان پرداخت.

- ایسنا/یزد آخرین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در استان یزد به موضوع پیگیری مشکلات گردشگری، موانع فعلی تعطیلی پنج شنبه ها و بررسی تفاوت قابل توجه ادعای دولت در مورد بازگشت ارز ناشی از صادرات و لزوم عمل به تعهدات این حوزه از سوی مسئولان پرداخت.

محمد علی طالبی استاندار یزد در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان که امروز با موضوع بررسی مشکلات حوزه گردشگری که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، با قدردانی از صنعت گردشگری استان که قبل از مصوبات استانی ستاد کرونا، با دغدغه مندی نسبت به سلامت جامعه به طور خودجوش فعالیت خود متوقف کرد، گفت: بسیاری از اقدامات یزد در زمینه به کمک به کادر درمان برای مبارزه با بیماری کرونا فراتر از کشور بوده است.

وی افزود: البته اقدامات خوبی نیز در استان به منظور انعکاس مشکلات به مسئولان کشوری جهت عطف توجه آنان به آسیب های گردشگری انجام و تصمیماتی نیز در استان طی این مدت اخذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت فاحش آمارهای دولت با اتاق بازرگانی در مورد بازگشت ارز

تفاوت فاحش آمارهای دولت با اتاق بازرگانی در مورد بازگشت ارز