مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-21اقتصادي

سازش در یک پرونده با خواسته ابطال سند رسمی و جعل در شورای حل اختلاف


روابط عمومی شورای حل اختلاف تهران از سازش در پرونده ای با موضوع ابطال سند رسمی به ارزش حدود سیصد میلیارد ریال در شعبه 261 مجتمع شماره 6 شورای حل اختلاف تهران خبر داد.

- روابط عمومی شورای حل اختلاف تهران از سازش در پرونده ای با موضوع ابطال سند رسمی به ارزش حدود سیصد میلیارد ریال در شعبه 261 مجتمع شماره 6 شورای حل اختلاف تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران، پرونده ای با خواسته ابطال سند رسمی ، اعلام جعلیت و بی اعتباری اسناد تک برگی صادره، توسط مقام ارجاع در اردیبهشت ماه سال جاری به شعبه 261 مجتمع شماره 6 شورای حل اختلاف تهران ارجاع می گردد که پس از تعیین وقت رسیدگی در خردادماه و ابلاغ آن به طرفین پرونده جلسه رسیدگی برابر قانون آیین دادرسی در زمان مقرر تشکیل می گردد.

بر اساس این گزارش، پس از استماع اظهارات و ادعاهای وکیل خواهان ها و ارائه ادله و مدارک و مستندات و استماع اظهارات خواندگان ، اعضاء شورای حل اختلاف طرفین را به سازش دعوت کردند که بدوا با مخالفت طرفین پرونده مواجه گردیدند.

لکن با تلاش بسیار وسعه صدر و روشنگری و توضیحات اعضاء شورای حل اختلاف که رسیدگی قضایی و کیفری به چنین پرونده ای چه میزان از وقت طرفین را می گیرد و چه هزینه گزافی برای طرفین پرونده هم به لحاظ معنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش در یک پرونده با خواسته ابطال سند رسمی و جعل در شورای حل اختلاف

سازش در یک پرونده با خواسته ابطال سند رسمی و جعل در شورای حل اختلاف