مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-21سياسي

نظارت دیوان محاسبات باید «برخط» باشد/ تشریح اولویت های مجلس یازدهم


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیوان محاسبات یکی از بازوهای نظارتی مجلس است،گفت: دیوان، نظارت خود را باید برخط و به روز کند و این مسئله قطعا پیگیری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد باقر قالیباف رییس مجلس در دیدار با رییس و اعضای هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین دردوره های گذشته، گفت: امیدوارم اعضای این هیئت در این شرایط سخت و خاص در انسجام مجموعه و اثرگذاری مانند گذشته موثر باشند، در اینجا باید از محسن اسماعیلی که از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از فضلا و حقوقدانان برجسته کشور است، بخاطر تقبل ادامه این مسئولیت تشکر می کنم.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مباحث حقوقی از منظر حکمرانی، افزود: قطعاً در این رابطه نقش قوه مقننه بسیار اثرگذار است، از این رو امام خمینی (ره) فرمودند که مجلس در رأس امور است.

آن مجموعه و شاکله ای که امروز نظام را در حوزه قوانین مستحکم کرده، قوه مقننه است.

رییس مجلس با اشاره به اهمیت قانونگذاری درست و کلان در مجلس، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس فرمودند که یکی از کارهای مجلس باید این باشد که ظرفیت اجرایی شدن قانون در خود قانون دیده شود، از این رو اگر در روند قانونگذاری به این ظرفیت توجه نشود، مشکلاتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت دیوان محاسبات باید «برخط» باشد/ تشریح اولویت های مجلس یازدهم

نظارت دیوان محاسبات باید «برخط» باشد/ تشریح اولویت های مجلس یازدهم