مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-21اقتصادي

افزایش 18 درصدی مصرف آب در کرمانشاه/ مشکل کم آبی به زودی رفع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی رضا کاکاوند امروز در جمع اصحاب رسانه در رابطه با گله مندی شهروندان کرمانشاهی در خصوص قطعی و افت فشار آب، اظهار داشت: کلا در فصل تابستان به علت گرمای هوا مصرف آب زیاد می شود که امسال علاوه بر این موضوع بحث ) با بالا بردن مصرف آب، مشکلاتی را برای شرکت آب و فاضلاب و مردم به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه کرمانشاه با کمبود منابع آب مواجه است، ادامه داد: منابع تامین آب شهر کرمانشاه پایدار نیست و طرح اساسی و بلند مدت در این راستا طرح آبرسانی از سد گاوشان است که همکاران در شرکت آب منطقه ای زحمت آن را برعهده دارند که امیدواریم تا پایان سال این پروژه به نتیجه برسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: با پیش بینی مسائل و مشکلات در این راستا، حدود یک ماه پیش جلسه با حضور استاندار برگزار کردیم که مصوب شد که شرکت آب و فاضلاب بیش از 10 حلقه چاه را در سطح شهر حفاری کند علاوه بر آن تعدادی چاه را از دستگاه های دیگر اجاره کند و همچنین با شناسایی انشعابات غیرمجاز متعدد پرمصرف، تا حدودی مشکلات کم آبی را حل کند.

وی تصریح کرد: کار بلافاصله شروع شد پنج دستگاه حفاری در سطح شهر با کار کارشناسی شده، نقاط را شناسایی و حفاری را آغاز کردند، سه عدد از این چا ه ها تا پایان هفته وارد مدار می شود علاوه بر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 18 درصدی مصرف آب در کرمانشاه/ مشکل کم آبی به زودی رفع می شود

افزایش 18 درصدی مصرف آب در کرمانشاه/ مشکل کم آبی به زودی رفع می شود