مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-21سياسي

اولین جلسه بررسی طرح شفافیت آرا نمایندگان برگزار شد/ جزییات نشست


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مشروح اولین جلسه کمیسیون آیین نامه داخلی درباره بررسی طرح شفافیت آرای نمایندگان را مطرح کرد.

- روح الله ایزدخواه در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره جلسه امروز کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس برای بررسی طرح شفافیت آرا، اظهار داشت: اولین جلسه کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس برای بررسی کلیات طرح شفافیت آرا صبح امروز برگزار شد و بنده به عنوان یکی از طراحان، در جلسه شرکت کردم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه رییس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس به دلیل بیماری در جلسه حضور نداشت، مهدی فرشادان ریاست جلسه را بر عهده گرفت و از اعضای حاضر در جلسه خواست نظرات شان را درباره طرح مذکور مطرح کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احمد امیرآبادی فراهانی درباره طرح شفافیت آرا تاکید کرد که شفافیت امروز یک مطالبه عمومی و جدی است اما این شبهه مطرح می شود اگر مثلا رای اعتماد نمایندگان به وزرا شفاف شود دولت دیگر در حوزه انتخابیه به مطالبات آن نماینده پاسخ نخواهد داد.

ایزدخواه گفت: امیرآبادی تاکید کرد که تجربه نشان داده است نمایندگانی که منتقد و قوی بوده اند، دولت بیشتر هوای آنان را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه بررسی طرح شفافیت آرا نمایندگان برگزار شد/ جزییات نشست

اولین جلسه بررسی طرح شفافیت آرا نمایندگان برگزار شد/ جزییات نشست