مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-21اجتماعي

آغاز فعالیت 13 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان با نیارهای ویژه


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان از آغاز به کار13 پایگاه اوقات فراغت تابستانی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهباز بارانی بنویی در ویدئو کنفرانس که با حضور معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان استثنایی کشور، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، مدیران و مربیان کانون های اوقات فراغت استان برگزار می شد، رسماً آغاز بکار 13 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه را اعلام کرد.

وی گفت: 13 پایگاه اوقات فراغت تابستانی در قالب 28 کلاس مهارتی در استان تشکیل شده است که بیش از 240 دانش آموز استثنایی را پوشش خواهد داد.

بارانی ادامه داد: دانش آموزان در این پایگاه های اوقات فراغت، آموزش های لازم مهارتی، دینی، فرهنگی، هنری، ورزشی و حتی آموزش بورس برای دانش آموزان متوسطه دوم را فرا خواهند گرفت.

در هر ماه 8 مرتبه بارگذاری تولید محتوای آموزشی معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان استثنایی کشور گفت: در راستای طرح اوقات فراغت، سازمان استثنایی کشور در هفته دو بار تولید محتوای الکترونیکی را در پایگاه های اوقات فراغت بارگذاری می کنند.

محمد حسن عظیم عراقی اضافه کرد: در شرایط سخت کشور و گرمای بالای هرمزگان و با تلاش و جدیت همه مدیران و مربیان و مسئولین ستادی، خل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت 13 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان با نیارهای ویژه

آغاز فعالیت 13 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان با نیارهای ویژه