مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-21دانش

رونمایی از سایت فروش محصولات دانش بنیان و فناور اصفهان


صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علم و فناوری ریاست جمهوری از سایت فروش محصولات دانش بنیان و فناور اصفهان رونمایی شد.

- ایسنا/اصفهان صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علم و فناوری ریاست جمهوری از سایت فروش محصولات دانش بنیان و فناور اصفهان رونمایی شد.

مدیر مراکز رشد استان اصفهان در حاشیه بازدید سورنا ستاری از محصولات فناورانه دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای مراکز رشد فناوری واحد اصفهان و منتخب مراکز رشد استان اصفهان امروز (سه شنبه، 31 تیر ماه) با حضور معاون علم و فناوری رییس جمهور برگزار شد.

عمران صفوی با بیان اینکه حدود 40 طرح از هشت واحد دانشگاهی آزاد استان اصفهان محصولات خود را در این نمایشگاه به نماش گذاشته اند، گفت: این دستاوردها در حوزه های پزشکی، دندانپزشکی، لیزر، کشاورزی، گیاهان دارویی، رباتیک، آی تی و .

است.

وی درباره اینکه چند شرکت حاضر در این نمایشگاه دستاوردهایی در بحث مقابله کرونا دارند، اظهار کرد: چهار شرکت به طور مستقیم و همچنین 6 شرکت به صورت غیرمستقیم در این نمایشگاه حضور دارند که محصولاتی همچون کیت تشخیص کرونا، محصول تولیدی برای مبارزه با ویروس کرونا، دستگاه محفظه استریل خانگی، ساکشن دندانپزشکی، محفظه استریل اسناد برای ضدعفونی در ادارات، تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سایت فروش محصولات دانش بنیان و فناور اصفهان

رونمایی از سایت فروش محصولات دانش بنیان و فناور اصفهان