مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 17:052020-07-20ورزشي

احتمال یک معاوضه تمام فرانسوی بین یووه و آرسنال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از انتخاب میکل آرتتا به عنوان سرمربی جدید آرسنال، او بیشتر به استفاده از جوانانی نظیر بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی در خط حمله خود علاقه نشان داده است.

- گفته می شود که احتمال دارد یوونتوس پیشنهاد معاوضه آدرین رابیو با ستاره آرسنال یعنی الکساندر لاکازت را به این تیم ارائه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، بعد از انتخاب میکل آرتتا به عنوان سرمربی جدید آرسنال، او بیشتر به استفاده از جوانانی نظیر بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی در خط حمله خود علاقه نشان داده است.

البته در چند بازی اخیر توپچی ها الکساندر لاکازت دوباره به یک مهره اصلی برای این تیم تبدیل شده و اتفاقاً بازی های خوبی را هم از خود ارائه داده اما با این حال بسیاری معتقد هستند که او در پایان فصل لندن را ترک خواهد کرد.

از طرف دیگر بعد از یک فصل نیمکت نشینی در پاری سن ژرمن به دلیل عدم تمدید قرارداد با این تیم، آدریان رابیو نهایتاً در نقل و انتقالات تابستانی گذشته با انتقالی آزاد به یوونتوس پیوست تا بتواند در این تیم روزهای تلخ گذشته را به فراموشی بسپارد.

با این حال اما ستاره فرانسوی تا به اینجای فصل نتوانسته انتظارات هواداران بیانکونری را برآورده کند؛ موضوعی که باعث شد خیلی زود زمزمه هایی در رابطه با جدایی او از یوو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال یک معاوضه تمام فرانسوی بین یووه و آرسنال

احتمال یک معاوضه تمام فرانسوی بین یووه و آرسنال