مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 05:502020-07-20سياسي

هیچ دانش آموزی نباید به خاطر مشکلات مالی از تحصیل محروم باشد


هیچ دانش آموزی در هیچ نقطه از این شهرستان نباید به خاطر مشکلات مالی از تحصیل محروم بماند.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: هیچ دانش آموزی در هیچ نقطه از این شهرستان نباید به خاطر مشکلات مالی از تحصیل محروم بماند.

وجیه الله نوروزی صبح امروز (30 تیرماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش ابهر، با تاکید بر ضرورت بهره مندی آحاد مختلف جامعه از هر قشر و طبقه ای از خدمات آموزش و پرورش، اظهار کرد: هیچ دانش آموزی در هیچ نقطه از این شهرستان نباید به خاطر مشکلات مالی از تحصیل محروم بماند.

وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری بهینه از ظرفیت های موجود با توجه به مشکلات اقتصادی، تصریح کرد: با مدیریت منابع مالی و تلاش برای کاهش هزینه های اضافی در مدارس، می توان استفاده حداکثری و مطلوب از منابع و ظرفیت ها کرد.

فرماندار شهرستان ابهر، وجود نظارت بر عملکرد مدارس را یک اقدام موثر برای ارتقای کیفیت آموزشی عنوان کرد و افزود: گاهی اوقات سوءمدیریت ها باعث می شود تا تلاش ها و فعالیت ها در یک سازمان منجر به توسعه و پیشرفت نشود، لذا مقابله و دوری از سوء مدیریت ها از مواردی است که باید توجه ویژه ای به آن داشت.

نوروزی، جذب خیرین در حوزه آموزش و پرورش را یک اقدام موثر در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس دانست و تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دانش آموزی نباید به خاطر مشکلات مالی از تحصیل محروم باشد

هیچ دانش آموزی نباید به خاطر مشکلات مالی از تحصیل محروم باشد