مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-20سياسي

وعده های آبکی آبفای خراسان شمالی/ آب هست، اما تدبیر نیست + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، چند سال از انتشار اولین تصاویر فارس از هدر رفت آب از منبع تأمین آب روستاهای قلندرتپه و کوشکی کیکانلو از توابع شهرستان مانه و سملقان می گذرد.

آن سال ها آبفای روستایی قول مساعد جهت حل این مشکل را داد، قولی که هیچ گاه رنگ حقیقت به خود نگرفت! تا اینکه آبفای روستایی و شهری ادغام شدند و اهالی این دو روستا ناامید از وعده های نافرجام مسئولین دوباره با ارسال عکس و فیلم نسبت به عدم رفع این معضل گلایه کردند.

تماس تلفنی خبرنگار فارس با روابط عمومی آبفای استان و قول پیگیری مانع انتشار تصاویر شد، اما باگذشت چند ماه تصاویر جدید ارسالی اهالی این روستاها خبر از اهمال مدیران آبفا می دهد.

  گلایه اهالی این روزهای روستاییان دیگر از هدررفت آب فراتر رفته و آن ها نسبت به سست شدن پایه های منبع و سقوط آن هراس دارند.

مرتضی یکی از ساکنین روستای قلندرتپه که تصاویر ارسال کرده در گفتگو با فارس عنوان می کند: بنده ساکن بجنورد هستم و این روزها جهت کمک به کشاورزی پدر پیرم آخر هفته ها به روستا می آیم.

مرتضی که به قول خودش به خاطر باران چند روز گذشته این بار ترک عادت کرده و اول هفته در روستا به کمک پدر شتافته در ادامه می گوید: نگرانی عمده ما سقوط منبع آب و خسارت سنگین و از آن طرف بی آبی اهالی روستا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های آبکی آبفای خراسان شمالی/ آب هست، اما تدبیر نیست + فیلم

وعده های آبکی آبفای خراسان شمالی/ آب هست، اما تدبیر نیست + فیلم