مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-20ورزشي

نه بودجه ای داریم و نه درآمدی/ برای هر اعزام به 100 نفر التماس می کنیم


رییس هیات ورزش کارگری استان کرمانشاه گفت: رسما زیر نظر فدراسیون ورزش کارگری و اسما تحت نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستیم، اما از هیچکدام بودجه ای به ما نمی رسد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات ورزش کارگری استان کرمانشاه گفت: رسما زیر نظر فدراسیون ورزش کارگری و اسما تحت نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستیم، اما از هیچکدام بودجه ای به ما نمی رسد.

بابک سیاه کمری در گفت و گو با ایسنا، مجموعه ورزشی کارگران واقع در شهرک معلم را تنها زیرساخت ورزش کارگری کرمانشاه دانست و اظهار کرد: علیرغم اینکه زمین چمن و سالن های ورزشی این مجموعه کیفیت مطلوبی دارد، اما موقعیت جغرافیایی آن بگونه ای است که تنها بخشی از جامعه ورزش کارگری شهر کرمانشاه به آن دسترسی دارند.

وی تصریح کرد: در این راستا از سنوات قبل پروژه احداث مجموعه ورزشی کارگران در سه راه حافظیه کلنگ زنی شد، اما از حدود یک دهه پیش به علت عدم تخصیص اعتبار متوقف مانده است.

رییس هیات ورزش کارگری کرمانشاه تاکید کرد: اتمام این مجموعه ورزشی با پیشرفت حدود 50 درصد به 14 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و می تواند به یکی از بهترین مجموعه های ورزشی استان تبدیل شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه نه از منابع ملی و نه استانی هیچ بودجه ای برای اتمام این پروژه به ما نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه بودجه ای داریم و نه درآمدی/ برای هر اعزام به 100 نفر التماس می کنیم

نه بودجه ای داریم و نه درآمدی/ برای هر اعزام به 100 نفر التماس می کنیم