مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 13:552020-07-19سياسي

از ایجاد اتاق مادر و کودک در پارک های شهر تا گزارش پروژه تله کابین کرمان


رییس کمیسیون فرهنگی و بانوان شورای شهر کرمانبا اشاره به پیگیری ایجاد اتاق مادر و کودک در پارک های شهر گفت: شهرداری اعلام کرده پارک های مادر، - ایسنا/کرمان رییس کمیسیون فرهنگی و بانوان شورای شهر کرمانبا اشاره به پیگیری ایجاد اتاق مادر و کودک در پارک های شهر گفت: شهرداری اعلام کرده پارک های مادر، بانوان، ریحانه، انقلاب، مشاهیر، مسافر، پارگ جنگلی شهید باهنر و .

قابلیت ایجاد این فضا را دارند و شورا تاکید دارد با توجه به اولویت این کار توسط شهرداری سریع تر انجام شود.

زهرا لری عصر امروز 29 تیرماه در نشست عمومی شورای شهر کرمان اظهار کرد: کمیته امداد استان درخواست دارد برای تقدیر از خیّران حامی ایتام که خارج از کرمان حضور دارند، نشان شهروندی به این افراد از سوی شورای شهر اعطاء شود.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 4000 نفر از کودکان بی سرپرست استان حمایت می کنند، افزود: در زمینه های مختلف خیّران فعالیت های زیادی دارند و لازم است طرح شهروند افتخاری مجددا احیاء و روی آن کار شود تا به هر کس که به نوعی برای شهر تلاش قابل توجهی داشته، این نشان اهداء شود و قرار است شهرداری آیین نامه را تدوین کند.

لری درباره ساخت تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: در تلاش هستیم اثر فرهنگی فاخر و وزینی تهیه و تا ایام سالگرد شهادت ایشان رونمایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ایجاد اتاق مادر و کودک در پارک های شهر تا گزارش پروژه تله کابین کرمان

از ایجاد اتاق مادر و کودک در پارک های شهر تا گزارش پروژه تله کابین کرمان