مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 12:102020-07-19پزشكي

نحوه درست دور انداختن ماسک برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا


مدیر نظارت و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نحوه درست دور انداختن ماسک برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، بحث زباله های شهری و نوع جمع آوری آن ها، در هر زمان و شرایطی مهم است زیرا به طور مستقیم با سلامت مردم ارتباط دارد.

حالا با شیوع ، قنبر آدینه وند، مدیر نظارت و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران توضیحاتی را ارائه داد.

ماسک و دستکش های خود را در معابر رها نکنید  آدینه وند در ابتدا گفت: پسماندهای پزشکی شرایط خاصی دارند و خودروهای مخصوص، زباله های بیمارستانی را جمع آوری و به کهریزک می برند، روی آن ها آهک ریخته و به صورت اصولی و بهداشتی دفن می کنند.

وی اضافه کرد: در خصوص زباله شهری هم ما بارها از طریق رسانه ها به مردم گفته ایم که ماسک، دستکش و دستمال کاغذی خود را داخل کیسه ای ریخته و در کیسه را محکم ببندند و در سطح معابر رها نکنند و سپس داخل مخزن قرار دهند.

ضدعفونی مستمر خودروهای حمل زباله های ، به صورت روزانه تمام ایستگاه های خدمات شهری را توسط 30 دستگاه خودروی واترجت و حدود 90 نفر ضدعفونی و گندزدایی می کنیم.

آدینه وند افزود: حدود 100 دستگاه خودروی کشنده داریم که از ایستگاه میانی به سمت کهریزک می روند و روزانه به طور مستمر چه قبل از بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه درست دور انداختن ماسک برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا

نحوه درست دور انداختن ماسک برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا