مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 12:002020-07-19سياسي

ویژه برنامه آیینی و سنتی مسلمیه درآستان عبدالعظیم برگزار نمی شود


با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، ویژه برنامه آیینی و سنتی مسلمیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار نمی شود.

- با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، ویژه برنامه آیینی و سنتی مسلمیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با فرا رسیدن ایّام شهادت حضرت مسلم بن عقیل علیه السلام، آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام هر ساله در این ایام، میزبان هیئات مذهبی و دسته جات عزاداری برای برگزاری این آیین باشکوه بود که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و ضرورت حفظ سلامتی زائرین و مردم، امکان برگزاری این مراسم وجود نداشته و به همین مناسبت در نظر است تا برنامه ها بدون حضور جمعیت در آستان مقدس به صورت زنده و مستقیم با حضور سخنرانان و ذاکرین آل الله علیهم السلام از شبکه های مختلف سیما پخش گردد.

روابط عمومی آستان مقدس ابراز امیدواری کرده تا با عبور از شرایط و محدودیت های فعلی، امکان برگزاری مجدّد و باشکوه اینگونه مراسم فراهم گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه آیینی و سنتی مسلمیه درآستان عبدالعظیم برگزار نمی شود

ویژه برنامه آیینی و سنتی مسلمیه درآستان عبدالعظیم برگزار نمی شود