مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-19سياسي

حوزه هنری در مسیر ایجاد هویت انقلابی حرکت کند


مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید نسبت حوزه هنری با انقلاب اسلامی مشخص شود، گفت: ایجاد هویت انقلابی مهمترین رسالت حوزه هنری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام مهدی طاهری در نشست با مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی استان با هدف هم اندیشی جهت انجام یک برنامه عملیاتی مشترک بین دو مجموعه، با بیان اینکه فضای فکر یک مدیر است که برنامه های عملیاتی او را تنظیم می کند، گفت: اگر فضای فکر یک مدیر مبتنی بر اندیشه سالم باشد، به یقین تلاش می کند در حوزه عمل هم اثری متناسب با تفکرش طراحی کند.

وی با تأکید بر اینکه حوزه هنری به خاطر هویت و نسبتی که با اندیشه های انقلاب اسلامی دارد، باید تداعی کننده هنری متناسب با این جریان باشد، اظهار کرد: میدان امام اصفهان صرفاً یک میدان زیبا با معماری خاص نیست بلکه مظهر اجتماع شیعی دینی با تمامی خاصیت های آن است که باید این هویت مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه باید نسبت حوزه هنری با انقلاب اسلامی مشخص شود و این از ضرورت ها است، بیان کرد: به یقین اگر خروجی حوزه هنری با انقلاب اسلامی سازگار نباشد، مورد انتقاد جدی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری در مسیر ایجاد هویت انقلابی حرکت کند

حوزه هنری در مسیر ایجاد هویت انقلابی حرکت کند