مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-19حوادث

کرونا و سرگردانی معتادان برای پذیرش در کمپ ترک اعتیاد


کلبه سبز، مرکزی که در آن زنان معتاد و یا بهبودیافتگان از آن به عنوان منزل و خانه امن خود یاد می کنند، جایی که حتی اگر از آن مرخص شوند دوست دارند دوباره بازگردند و به این مرکز خدمت کنند.

- ایسنا/خراسان شمالی کلبه سبز، مرکزی که در آن زنان معتاد و یا بهبودیافتگان از آن به عنوان منزل و خانه امن خود یاد می کنند، جایی که حتی اگر از آن مرخص شوند دوست دارند دوباره بازگردند و به این مرکز خدمت کنند.

اما متاسفانه کرونا این مهمان ناخوانده، امید بیماران و یا بهبودیافتگان را ناامید کرد و به ناچار از این مامن امن باید خارج می شدند.

اما یک ماهی است که دوباره این مرکز امر پذیرش بیماران را انجام می دهد ولی با مشکلاتی در پذیرش مواجه است.

بیماران معتادی که برای گرفتن تست کرونا با مشکل مواجه شده اند شیرغانی مدیر مرکز ماده 15 که کلبه سبز نام دارد و معتادان زن را پذیرش می کند در گفت و گو با ایسنا، گفت: این مرکز باید خدمات ماده 15 را انجام دهد اما خدمت ماده 16 را نیز انجام می دهد و معتادان متجاهر را نیز پذیرش می کند.

وی با اشاره به اینکه این مرکز 15 روزی است که دوباره بعد از شیوع ویروس کرونا فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهارکرد: برای اینکه مرکز را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در میان بیماران و بهبودیافتگان تعطیل کنیم با چالش های مختلفی مواجه بودیم چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و سرگردانی معتادان برای پذیرش در کمپ ترک اعتیاد

کرونا و سرگردانی معتادان برای پذیرش در کمپ ترک اعتیاد