مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-19سياسي

75 درصد مردم اصفهان ماسک می زنند


مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه ندادند اصفهان به سمت وضعیت قرمز کشانده شود، بر اساس اطلاعات موجود 75 درصد مردم اصفهان از ماسک استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) اظهار کرد: امید دارم همه بتوانیم با بهره گیری از فرامین ائمه هدی مسیر زندگی خود را به خوبی هموار کرده و سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود کنیم.

سفیدنمایی و سیاه نمایی صرف دور از انصاف است رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به قسمتی از بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با ارتباط دولت و مجلس، افزود: امروز همه وظیفه داریم به گونه ای صحبت و عمل کنیم که امید به آینده در مردم تقویت شود، در طول چهل و یک سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد تمامی دولت ها در زمان خود و در فرصتی که در اختیار داشتند تلاش داشته اند مور مردم را به گونه ای مدیریت کنند که کشور با حداقل مشکلات اداره شود.

وی با تأکید بر اینکه سعی دولت ها بر این بوده است که توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی را در ابعاد مختلف رقم زده و خاطرات خوبی را از خود به یاد بگذارند، گفت: قطعاً در هر دوره مدیریت در هر کدام از ارکان و سطوح یکی از خواسته ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد مردم اصفهان ماسک می زنند

75 درصد مردم اصفهان ماسک می زنند