مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-19ورزشي

جواب تست کرونا بازیکنان در اردو تیم فوتبال شهرداری بندرعباس منفی شد


مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به تشریح جزییات آمادگی و مشخص شدن جواب تست های کرونا بازیکنان و کادرفنی این تیم پیش از دیدار با نماینده البرز پرداخت.

- ایسنا/هرمزگان مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به تشریح جزییات آمادگی و مشخص شدن جواب تست های کرونا بازیکنان و کادرفنی این تیم پیش از دیدار با نماینده البرز پرداخت.

محمد رحیمی در گفت وگو با ایسنا، افزود: خوشبختانه با حمایت های شهردار بندرعباس اردویی در شهر تهران برگزار و توانستیم پیش از دیدار با نماینده البرز کمی عقب ماندگی های بدنی خود را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه به دلیل مثبت شدن تست کرونا بیش از 10 بازیکن و همچنین تعطیلی مسابقات پس از شیوع کرونا از فرم ایده آل خود خارج شده ایم، اضافه کرد: به واقع هماهنگی نفرات و بازگشت بدن بازیکنان به حالت قبل از کرونا کاری سخت و دشوار است.

رحیمی ادامه داد: تعطیلی مسابقات شاید بیشترین ضربه را به تیم شهرداری بندرعباس زد زیرا در مسیر و منحنی رشد بودیم و به نوعی پشت سرهم در حال گرفتن امتیازات و صعود به رده های بالای جدول بودیم که به یک باره مسابقات تعطیل شد.

وی با اشاره به اینکه انسان با امید زنده است و تلاش می کند، خاطرنشان کرد: اکنون هر دیدار باقیمانده در لیگ دسته دوم فوتبال حکم یک فینال دارد و به دلیل شرایط ویژه کنونی نمی توان هیچ نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواب تست کرونا بازیکنان در اردو تیم فوتبال شهرداری بندرعباس منفی شد

جواب تست کرونا بازیکنان در اردو تیم فوتبال شهرداری بندرعباس منفی شد