مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 02:302020-07-18پزشكي

آیا درمان اضطراب شدید بدون دارو امکان پذیر است؟


اضطراب یک وضعیت روانی بسیار ناخوشایند است که افراد را دچار نگرانی شدید، تشویش ذهنی، ترس، دلهره و… می کند و دارای درمان های دارویی و غیر دارویی است.

- ایسنا/لرستان یک روانپزشک گفت: اضطراب یک وضعیت روانی بسیار ناخوشایند است که افراد را دچار نگرانی شدید، تشویش ذهنی، ترس، دلهره و… می کند و دارای درمان های دارویی و غیر دارویی است.

سپیده رزم خواه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همه انسان ها در زندگی با مشکلات، بحران ها و تعارض هایی دست وپنجه نرم می کنند.

وی ادامه داد: هیچ زندگی ای خالی از تنش نیست و موفق ترین و قدرتمندترین آدم ها هم گاهی مضطرب می شوند، شکست می خورند، غم های شدید را تجربه می کنند، کسی را از دست می دهند، به دنبال پاسخ برای سؤال هایشان می گردند، سردرگم می شوند و….

رزم خواه ادامه داد: همه ما در زندگی به کمک نیاز داریم و نمی توانیم به تنهایی از پس مشکلات بربیاییم، اینجاست که مشاوره فردی می تواند یاری گر ما باشد.

این روان پزشک اظهار کرد: خوشبختانه در عصر حاضر فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره فردی فراگیر شده و انسان ها به این باور رسیده اند که وقتی در مورد مسائل مهم زندگی به کمک نیاز دارند، بهتر است که به جای کمک گرفتن از یک دوست یا آشنا، از یک مشاور متخصص کمک بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا درمان اضطراب شدید بدون دارو امکان پذیر است؟

آیا درمان اضطراب شدید بدون دارو امکان پذیر است؟