مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 14:552020-07-18سياسي

مراسم عزاداری ایام مسلمیه مجازی برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: مراسم ایام مسلمیه که هر سال با حضور هیئات مذهبی سه شب در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شد، - حجت الاسلام علی کنگرلو رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: مراسم ایام مسلمیه که هر سال در روزهای 6 ، 7 و 8 ماه ذی الحجه با حضور هیئات مذهبی و مردم در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می شد، امسال به دلیل شیوع کرونا و در جهت حفظ سلامت شهروندان برگزار نخواهد شد.

  وی ادامه داد: مراسم دعای عرفه در روز نهم ماه ذی الحجه و عزاداری شهادت حضرت مسلم در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری یادآور شد: مراسم ایام مسلمیه همه ساله با حضور هیئات مذهبی تهران و شهرری در سه شب برگزار می شد که امسال هیئات تهران حضور نخواهند داشت و هیئات شهرری نیز برنامه های عزاداری را به صورت مجازی برگزار خواهند کرد.

  حجت الاسلام کنگرلو در رابطه با مراسم عزاداری ماه محرم گفت: برنامه های عزاداری ایام محرم با رعایت دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد و هیئات از هم اکنون در حال برنامه ریزی هستند تا حتی الامکان مراسمات در فضای باز برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری ایام مسلمیه مجازی برگزار می شود

مراسم عزاداری ایام مسلمیه مجازی برگزار می شود