مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 14:252020-07-18اقتصادي

آماده شدن طرح توسعه هتل زاگرس بروجرد تا یک ماه آینده


مدیرعامل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از آماده شدن طرح توسعه هتل زاگرس شهر بروجرد تا یک ماه آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از آماده شدن طرح توسعه هتل زاگرس شهر بروجرد تا یک ماه آینده نزدیک خبر داد.

حسین اربابی در بازدید از هتل زاگرس بروجرد که امروز 28 تیرماه صورت گرفت، اظهار کرد: به دنبال طرح توسعه ای برای ساماندهی و توسعه این هتل در بروجرد هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 10 میلیارد ریال برای توسعه هتل زاگرس بروجرد هزینه شده تصریح کرد: کانون اتومبیلرانی و جهانگردی این آمادگی را دارد در صورت تعامل و همکاری شهرداری بروجرد مجموعه تپه شهدا (چغا) بروجرد که هتل زاگرس نیز بر روی آن بنا شده به صورت کامل در اختیار گیرد و یک مجموعه کامل گردشگری در این منطقه زیبا احداث کند.

مدیرعامل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی، بروجرد را سرشار از جاذبه های طبیعی و ابنیه تاریخی دانست و افزود: با احداث تأسیسات گردشگری در کنار هتل زاگرس بروجرد، می توان گامی مهم در رونق صنعت گردشگری این شهرستان برداشت.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید بیان کرد: به منظور واگذاری کامل تپه چغا به کانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده شدن طرح توسعه هتل زاگرس بروجرد تا یک ماه آینده

آماده شدن طرح توسعه هتل زاگرس بروجرد تا یک ماه آینده