مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 09:302020-07-18سياسي

موافق سوال از رییس جمهور هستیم / استیضاح مطرح نیست


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از طرح سوال از رییس جمهور حساس کردن دولت به حل مشکلات مردم بود باتوجه به شرایط موجود رهنمود رهبری را روی چشم می گذاریم و عمل می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه محمد بیگی روز شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در سالن باغستان برگزار شد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

محمدبیگی در این نشست اظهار داشت: کشور در شرایط خاصی قرار دارد و باید بتوانیم به معیشت، اقتصاد و مسائل مربوط به این عرصه ها رسیدگی کرده و حل آنها را در اولویت قرار دهیم.

وی بیان کرد: نوسان ارزی، بیکاری، تورم، گرانی، فساد و رانت خواری از مهمترین دغدغه های ما در مجلس است و با برنامه ریزی اصولی باید بتوانیم به تدریج این مشکلات را حل کنیم.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید بپذیریم که کشور ثروتمندی هستیم و باید عزم خود را جزم کنیم تا با بهره گیری از همه ظرفیت ها به داد مردم برسیم.

شفاف سازی را جدی گرفته ایم محمد بیگی تصریح کرد: رویکرد ما شفاف سازی است و 40 نماینده قرار است همه دیدگاه های خود را در اختیار مردم قرار دهند و با مردم رو راست باشند.

وی نظارت درونی بر عملکرد نمایندگان را ضروری دانست و یادآور شد: نظارت درونی بر نمایندگان در دستور کار مجلس قرار دارد و رد اعتبارنامه تاج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافق سوال از رییس جمهور هستیم / استیضاح مطرح نیست

موافق سوال از رییس جمهور هستیم / استیضاح مطرح نیست